Friday, December 23, 2011

Mini Contest: Gorgeous Girls Blogger


Tekan banner utk join :)
TT: 31 Jan 2012

          Saya orang yang suka memanjat pokok. Saya tidak pandai berhadapan dengan masalah. Kadang2 saya terlampau naik marah dengan adik saya. Saya tidak tahu apa lagi yg nak tulis.. Saya selalu rasa macam nak tumbuk dinding.. Saya juga mahu terbang :D Saya suka join giveaway dan contest. Apabila menang hadiah, rasa sangat gembira XD Saya lahir di dalam keluarga yang pelik.. sekarang pun boleh dengar kakak buat bunyi yang menakutkan.. Saya suka bermain dengan kawan2 berbanding menggunakan komputer sepanjang hari tetapi tidak ada benda yg lagi seronok =.=" Saya tidak suka sangat dengan benda yang manis. Lebih suka makan makanan yang masin berbanding yang manis :P

No comments:

Post a Comment